Zoeken in deze blog

maandag 20 november 2017


De inkomensgeschiedenis van
PETER R DE VRIES
MEDIA OPPERRECHTER
BIJ MEDIA RECHTBANK RTL
voor zover zichtbaar 
 

We zijn, allemaal nieuwsgierig in Nederland, hoe het inkomen nu tot stand
komt van zo’n bekende man als Peter R de Vries en wat zijn marktwaarde is.
Hij zal niet gevolgd worden door Follow The Money die hebben geen zin door
de spreekbuis van de onderwereld afgemaakt te worden. Figuurlijk gesproken
want grote vriend Cor van Hout met zijn eigen moordcommando leeft niet
meer. En die zijn dood wordt weer publicitair onder Willem Holleeder gebracht.
Zo blijft de geldbuidel rinkelen. RTL boulevard zal dat niet brengen die geven
liever aan wat Peter R de Vries zegt over Frank Masmeijer die al op de grond
ligt en waar je veronderstellingen (tegenwoordig NEP nieuws geheten) als
feiten presenteert en Masmeijer als crimineel presenteert. Rijst mij de vraag,
wat levert hem dat op en wie betaald dat? Het zwarte gedeelte zien
onderstaande foto

 
Lovers sinds 2000 en tot en met 2016 advocate
Mr Astrid Holleeder

vrijmoedcrime.blogspot.com is een blog die de verbanden tussen de onderwereld en de bovenwereld bloot legt van particulieren en de overheid die door onze TOP advocaat Mr. G. SPONG mijn favoriete messcherpe to the point advocaat die de overheid volgens haar eigen Nederlandse wetgeving de grootste Nederlandse criminele organisatie vindt. Daarbij zeg Mr. Spong even tussendoor dat de rechters ook criminelen zijn wan zij zijn ook overheid. Leuk heeft hij niet eens door. En de mensen dan maar roepen ons rechtssysteem faalt. Dat valt wel mee.
 
 
 
En Mr. G SPONG vind ook dat de TOP van de RABOBANK crimineel is met hun LIBORRENTE en had hij nog niet door dat de RABOBANK voor miljarden overwaarde fraude pleegde en/of pleegt. Hij vond ook de directie van de NAM crimineel die alle schokkende schade min of meer weigerde te vergoeden. Daar komt bij omdat hij graag Wilders van het toneel zou zien verdwijnen, en dat altijd met veel venijn uitgesproken heeft, dat de wetgeving ook geld voor politici. Dat hebben wij van deze blog ook ontdekt. De Minister President en de ministers en staatssecretarissen en andere bewindvoerders zijn gewoon ambtenaren aldus de Hoge Raad. Ik herhaal dit maar even zodat u weet wat ik nu over Peter R de Vries ga schrijven niet door haat is ingegeven zoals hij graag zegt maar meer gewoon aan de wet getoetst van de door mijn favoriete advocaat opgemerkte bestuurlijke wantoestanden. Dat komt allemaal door onze kennis zeer dicht bij de waarheid. HIERVAN GOEDE NOTA betrouwbaarheid is ons goed. Daar staat deze blog voor.  

Laten we eens beginnen ergens in de jaren negentig van de vorige eeuw. Toen was Peter R de Vries nog gewoon journalist bij de Telegraaf en later ook nog hoofdredacteur van weekblad Actueel. Tot 1995 behoorde hij gewoon tot het hardwerkende klootjesvolk met inkomens die niet het vermelden in de Quote waart waren lijkt. Maar dat is niet helemaal waar. Want in 1987 verschijnt zijn bestseller “de ontvoering van Alfred Heineken” wat door Quote op enkele tonnen wordt geschat. Bovenmodaal maar niet schokkend. Dan beginnen bij mij als oud detective, vergunningsnummer van justitie POB 589 toch de bellen te rinkelen.

 


Lezen we even terug in het boek wat in 2000 verscheen van de hand van Bart Middelburg ONDERWERELD PR die via interviews van criminelen die altijd schuw waren voor publiciteit in welke vorm dan ook, plotseling door de DOMINEE Klaas Bruinsma de voordelen van publiciteit begonnen in te zien en ook volgens deze interviews in het boek gretig gebruik maakte van Peter R de Vries, die ook door zijn boek weer goede vrienden was geworden met Cor van Hout met zijn eigen moordcommando. Kortom volgens het boek was Peter R de Vries plat voor de onderwereld. Dan word ik aangevallen en voor het gerecht gedaagd door iemand die ongelijk kreeg althans van mij en die Peter R de Vries inschakelt. Dan begint mijn detectivewerk omdat zijn programma onzin zaken brengt en ga ik zoeken waar hij woont. Dan komen we in Hilversum uit. Scarlattilaan 6 in Hilversum. Daar woont de man dan en de detective die er foto’s van maakte moest vluchten omdat ze achter hem aan kwamen.
 
 
Zijn adres op mijn site van recherchediensten en de daar gevestigde Fingerprint VOF en Beatus B.V. zorgde ervoor dat ik binnen 1 week in kort geding voor de rechter moest verschijnen in oktober 2002. Daar merkte ik op dat Cor van Hout weleens opdracht kon hebben gekregen om mij te vermoorden, wat ik niet van de rechter mocht zeggen. Maar later bleek dat zijn eindredacteur Lizette Knoop op de tribune zat die notabene die maîtresse was van Cor van Hout dus namens Peter R de Vries onder het wippen opdracht had kunnen geven mij te vermoorden. Maar Quote meldt dat Peter sinds 2001 een appartement heeft in Hilversum van € 1.200.000, -- en een appartement in Amsterdam van € 400.000,-- en het huis aan de Scarlattilaan 6 Hilversum was iets van € 2.400.000,--.

Dat alles in 5 jaar tijd. Dat is bij elkaar al € 4.000.000,-- met gevestigde hypotheken van bij elkaar van € 1.800.000,-- aldus Quote. Maar wat veel interessanter is, is Beatus B.V. die binnen een dag nadat ik er op de website over had bericht over was geschreven naar de vader van Jacqueline de Vries en die binnen 1 week ontmanteld en verdwenen was. Ik heb altijd gezegd dat was de poort van zijn criminele zwarte geld die hij met rippen van drugshandelaren samen met Cor van Hout verdienden. Dat moet in de miljoenen lopen weggesluisd naar Curaçao waar ook een Beatus bedrijf zat wat er ook mee te maken kon hebben. En Curaçao is een binnen het Nederlandse grondgebied een plaats om zwartgeld weg te zetten en wit te wassen. Daar is ook Source gevestigd een andere zaak waar ik bij betrokken ben. Het zal duidelijk zijn dat Peter R de Vries er baat bij had en heeft mij uit te schakelen. In de dossiers van mij is mij ingefluisterd zitten papieren die aangeven dat er mensen door hem zijn omgekocht om mij opgesloten te laten. Dat komt wel tevoorschijn.

 


Als alles van Peter R de Vries zichtbaar was stond hij al jaren in de Quote 500 Maar dan heb ik er even geen kijk meer op. Maar in 2007 begint alles weer overnieuw en als ik dan merk dat Peter R de Vries mij weer wil uitschakelen gaan we weer op zoek naar zijn inkomens. Dan blijkt hij de laatste 10 jaar betrokken te zijn bij Willem Holleeder en de zussen en de vriendin van Sandra van Santen en wint hij een prijs in Amerika krijgt geld voor de rechten van de verfilming van zijn boek  De ontvoering van Alfred Heineken Dat gaat lekker dat zal ook in de miljoenen lopen En als Willem Holleeder zijn deel komt opeisen is hij niet thuis, figuurlijk gesproken want hij was wel thuis en deed aangifte wegens bedreiging.

 

Maar tien jaar samen werken met Johan Verhoek die toch heel wat criminele zaken te verbergen heeft en om die redenen vermoedelijk al 17 jaar een innige relatie heeft met Mr. Astrid Holleeder die weer met de zussen Sonja Holleeder en Sandra van Santen crimineel geld van € 23.000.000,-- Honderden miljoenen zou ook kunnen, van haar grote broer Willem Holleeder beheren, zijn natuurlijk geruchten maar dit is niet ongebruikelijk in de onderwereld, dan willen ze het geld zich wel toe eigenen om natuurlijk het pluk de gevangenen Willem Holleeder kaalpluk team weg te houden want op de eigen bankrekeningen is beter dan bij de Nederlandse overheid een mening die ik deel maar dan wel volgens de reguliere regels.
 
 
 
Zo is er door Mr. Astrid Holleeder ook al hier en daar een beetje gelogen over de erfenis van Cor van Hout als ik dat op internet bekijk. Dus moet toch wel even de onderwereld PR gebruikt gaan worden omdat stelletje klungels van het OM en de rechters een andere kijk te geven op de hele zaak. En daar komt Peter weer die net zoiets over Joran van der Sloot had gedaan om de verrekte Amerikanen die maar bleven zoeken naar Nathalie Holloway weg te krijgen die de drugsdoorvoerwegen bleven blokkeren daar en grote schade toebrachten aan de onderwereld daar. Daar heeft hij ook miljoenen voor gekregen denk ik in een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Dan zijn er getuigen die envelopjes met geld zien oversteken tussen de hakkelaar en Peter R de Vries die dan avonds bij Pauw of de Wereld draait door, de belastingmiljonairs, zijn hand gaat ophouden om nog wat zuur verdiende belastingcenten van u en van mij op te strijken terwijl er 2,5 miljoen mensen in zware ziekmakende armoede leeft.

 
Dan wordt er in een grote mediahype het boek van Mr. Astrid Holleeder JUDAS gelanceerd waarvan we op dat moment niet weten dat zij al zeventien jaar een relatie heeft met Johan Verhoek de Hakkelaar, de verzwegen relatie terwijl haar broer als een monster wordt weggezet en zij als de slachtoffers die vermoord dreigen te worden. Dat boek levert al snel miljoenen op waar Peter ook weer een deel van krijgt, zeker 20% en dan nog zijn criminelen diensten aan de hakkelaar. De man Peter natuurlijk is multimiljonair en het is onbegrijpelijk dat de belastingdienst wel mij voor een paar honderd in de maand afknijpt om mij uit te schakelen en als we dit in dit artikel zien de belastingdienst en de FIOD zo de belastingfraude op de TV van Peter R de Vries voorbij ziet denderen. De man moet tientallen miljoenen bezitten waar we in ieder geval miljoenen van hebben laten zien. Dus wees rechtvaardig FIOD en belastingdienst pleeg niet in opdracht ambtsmisdrijven om deze criminelen belastingvrij hun geld te laten houden terwijl er duidende zelfdodingen per jaar zijn met enkele tienduizenden euro’s schulden omdat er zoveel belasting is geint dat zij door de ongekende deurwaardersterreur maar uit het leven stappen. Criminelen moet je kaalplukken dat is het devies in Nederland.
 
 
Begin bij Mr. Fred Teeven om zijn 15% witwasvergoeding belastingvrij en Peter R de Vries die door zijn grafrede bij Cor van Hout heeft aangegeven tot het criminele circuit te horen en door zijn verbintenis met het criminele stel de hakkelaar/Mr. Astrid Holleeder dat nog eens bevestigd. Dus kaalplukken maar het hele zootje kunnen de belastingen na afloop met 20% om laag denk ik. Maar dan zitten via zwartgeldbankrekeningen bij ABNAMRO weggesluisde miljardentekorten onder beheer Zalm die rekenkamer regelmatig rapporteert er ook bij. 

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten